Programak eta azterketak

Esteka hauen bitartez hizkuntza guztietako programa eta azterketa-ereduak dituzu eskuragarri.

Programak

Azterketak: dekribapena eta ereduak

Ingeles mintegia

Taldeen ordutegia

Bibliografia

Ikasle berriek EZ dute libururik erosi behar irakasleak autokokapena onartu arte.

2019-2020 INGELES bibliografia

Blog eta ikastaroak

Moodlen sartu nahi baduzu, abiatu Hasiera orriko loturatik.

Frantses mintegia

2019-2020 FRANTSES bibliografia

Blogak eta bestelakoak

Bisitatu gure bloga, antolatzen ditugun eginkizunen berri edukitzeko eta haietan parte hartzeko.

Frantses mintegiaren bloga

Webgune interesgarriak