Euskara mintegia

Ordutegia

Bibliografia

Ikasle berriek EZ dute libururik erosi behar irakasleak autokokapena onartu arte.

2019-2020 EUSKARA bibliografia

Blog eta ikastaroak

Programak eta azterketak

Esteka hauen bitartez hizkuntza guztietako programa eta azterketa-ereduak dituzu eskuragarri.

Programak

Azterketak: dekribapena eta ereduak

Euskara agirien homologazioak

Ikasketa-Plan Berriaren mailei dagozkien homologazioak, euskararen jakite-maila egiaztatzen duten tituluak eta ziurtagiriak baliokidetu, eta Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko mailekin parekatzeko den azaroaren 9ko 297/2010 Dekretuan zehazten dira.

Baliokidetzen koadroa

297/2010 DEKRETUA, azaroaren 9koa