Matrikula ofiziala 2019-2020

Matrikula zabalik irailaren 1etik aurrera.

Euskadiko HEOen webgunean daukazu matrikulari buruzko informazio osoa.

Taldeen ordutegiak

Hemen dituzu 2019-2020 ikasturteko taldeen ordutegiak hizkuntzaka:

ALEMAN taldeen ordutegia

EUSKARA taldeen ordutegia

FRANTSES taldeen ordutegia

INGELES taldeen ordutegia

Maila probak

Hizkuntza eskoletan matrikula lehen aldiz egiten baduzu, maila proba hauen bitartez jakin ahal izango duzu zein den zure maila.

Matrikula Librea 2019-2020

• Hizkuntza Eskola Ofizialetan matrikula-eskaera aurkezteko ezinbestekoa da Ikasgunea  plataforman erregistroa egitea
  • Erregistroa egiteko baliozko identifikatzaile bat (NAN, AIZ edo HNA), helbide elektronikoa eta pasahitza besterik ez dira behar. Informazio gehiago
  • * HEOetan eskabidea egiteko adin nagusia izatea ezinbestekoa da. Adingabea bazara, eskabidea tutoreak egin beharko du
  • Erregistroa egin ondoren:
    • Sartu Ikasgunean
    • “Onarpen Eskaerak”aukeratu
    • HEO aukeratu
    • Eskaera bete

Matrikulari buruzko informazioa

pdf Matrikula libreari buruzko ebazpena

pdf Informazio laburpena

pdf Ohiko galderak

pdf Matrikula egutegia

pdf Azterketa egutegia

Maila probak Hizkuntza eskoletan matrikula lehen aldiz egiten baduzu, maila proben bitartez jakin ahal izango duzu zein den zure maila.  Maila probak egiteko esteka

Azterketa-egutegia 2019-2020

IKASLE OFIZIALAK

2019-2020 ikasturteko deialdiak ez dira aintzat hartuko ikasleek ikasten ari diren maila osatzeko dituzten deialdi guztiak zenbatzean.

AHOZKO PROBAK

Hauek dira hizkuntzaka ahozko proben egutegiak:

Alemana

Frantsesa

Ingelesa

Bakoitzak zer egunetan eta zer ordutan etorri behar duen IKASGUNEAN argitaratuko da, KALIFIKAZIOAK atalean. IKASGUNEAN telefonoa jarri baduzue, SMS bat jasoko duzue deialdiaren datuak noiz argitaratuko diren jakinarazteko.

OHAR garrantzitsua: Ahozko azterketaren egunean osasun kontuengatik eskolan ibiltzeko zenbait jarraibide ezarri dira. Beraz, zabaldu ondoren duzundokumentua eta irakurri arretaz:

Eskolan ibiltzeko jarraibideak

IDATZIZKO PROBAK

Hauxek dira idatzizko azterketen egutegiak hizkuntzaka:

Alemana

Frantsesa

Ingelesa

Osasun-egoerak okerrera eginez gero eta proba horiek ezin badira aldi horretan egin, irailean egingo dira, eta, kasu horretan, bertanbehera geratuko litzateke ezohiko deialdia.

IKASLE LIBREAK

Ikasle libreei dagozkien probak irailean egingo dira. Proben egutegia esteka honetan dago.

Osasun-egoerak ez badigu uzten ofizialen eta libreen deialdiko ahozko eta idatzizko probak egiten aurreko puntuetan adierazitako aurreikuspenen arabera, behar besteko aurrerapenarekin jakinaraziko da, eta proba horiek egiteko egutegi berri bat jakinaraziko da.

ERROR (no puede mostrarse el objeto)